fbpx

LOADING

Pogoji poslovanja

Splošni pogoji

Splošni pogoji internetne trgovine Hiše zelišč so v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (v nadaljevanju: ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (v nadaljevanju: ZVOP-1) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (v nadaljevanju: ZEKom-1) in napisana na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za elektronsko poslovanje.

Z internetno trgovino »Hiša zelišč« upravlja podjetje Master d.o.o. Sp. Idrija, Sr. Kanomlja 56, Sp. Idrija. Podjetje je registrirano pri Okrožnem sodišču v Novi Gorici pod vložno št. 1/0140505/00, , matična številka: 5442176, davčna številka: SI62253468. Podjetje je zavezanec za DDV in si pridružuje pravico do sprememb pogojev poslovanja.

S svojo registracijo oziroma oddajo naročila uporabniki izrecno soglašajo s splošnimi pogoji poslovanja in vstopajo v pogodbeno razmerje s prodajalcem ter potrjujejo, da so sposobni biti nosilec pravic in obveznosti iz tega pogodbenega razmerja.
Ob oddaji naročila, je vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi.

Naročilo/pogodba se sklepa v slovenskem jeziku. V vsakem primeru prejmete takoj ali najkasneje v nekaj urah tudi potrditev naročila po elektronski pošti. Če potrditve naročila ne prejmete, pošljite e-mail na [email protected].

Dostopnost informacij

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu zagotovil naslednje informacije:

  • podatke o  podjetju (ime in sedež podjetja, matična številk, davčna številka, številka registra),
  • kontaktne podatke, ki omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (elektronska pošta, telefon),
  • bistvene značilnosti blaga oziroma storitev
  • dostopnost izdelkov (vsak izdelek iz ponudbe na spletni strani je dostopen v razumljivem roku),
  • pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave/izvedbe),
  • vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
  • način plačila in dostave,
  • časovno veljavnost ponudbe,
  • rok, v katerem je možno odstopiti od pogodbe in pogoje za odstop (opis pravice do odstopa v skladu s 43. členom ZVPot; v primerih, ko potrošnik v skladu s 43. členom ZVPot nima pravice do odstopa, je o tem izrecno obveščen)
  • pojasnilo postopka s pritožbo, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

Uporaba

Uporabnik sme uporabljati spletne strani prodajalca, storitve in podatke na njih, le za namene, za katere je le-ta namenjena. Spletne strani niso namenjene za kakršnekoli druge namene, kot so sistematično zbiranje podatkov na spletnih straneh – bodisi ročno bodisi programsko, “vdiranje v program”, ipd.

Cene

Vse cene so v evrih (€) in vključujejo DDV. Cene so redne ali akcijske s popusti. V primeru akcij je to posebej označeno.

Pridržujemo si pravico do sprememb cen brez predhodnega obvestila.

Cene veljajo v trenutku oddaje naročila, s spodaj navedenimi načini plačila.

Način plačila

Plačilo je možno

  • po predračunu
  • po povzetju

Registracija in sklenitev pogodbe

Za nakup v spletni trgovini Hiše zelišč se ni nujno registrirati. Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem pa je v vsakem primeru sklenjena ob potrditvi naročila. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksni in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca. S tem se kupec strinja s Pogoji poslovanja spletne trgovine Hiše zelišč.

Uporabnik se obvezuje, da se ne bo poskušal prijaviti in/ali registrirati za uporabo spletne trgovine pod imenom tretje osebe.
Če želi uporabnik kadarkoli kasneje svoj naslov elektronske pošte zamenjati z drugim, mora zahtevek za to poslati na [email protected]. Sprememba elektronskega naslova bo izvedena najkasneje v treh delovnih dneh, o tem pa bo uporabnik obveščen prek elektronske pošte.

Postopek naročila

  1. Naročilo
    Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. Na tej stopnji ima kupec možnost v 24. urah preklicati naročilo preko elektronske pošte ali telefona. Preklic naročila kupec pošlje na e-poštni naslov [email protected], kjer mora navesti številko nakupa, ki jo prejeme v sporočilu o nakupu.
    Napake, popravke ali dodatke k naročilu nam lahko sporočite po elektronski pošti na naslov [email protected]. Upoštevali bomo vse vaše pripombe, napake ali popravke. Prodajalec nato naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne.
    Če obvestila ne prejmete pomeni, da je prišlo bodisi do tehnične napake, ali napačno vnešenih podatkov. Postopek lahko ponovite, ali pa nas kontaktirate za pomoč.
    Ponudnik si pridržuje pravico, da po potrebi pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Pogodba o nakupu naročenih artiklov med kupcem in ponudnikom je na tej stopnji sklenjena.
  2. Naročilo je odpremljeno
    Prodajalec v dogovorjenem roku artikel pripravi, odpošlje oziroma pripravi za osebni prevzem in o tem po elektronski pošti obvesti kupca.
    V primeru, da se rok dostave nepričakovano podaljša, se kupca obvesti preko telefona ali e-pošte.
    V primeru, da se kupec pravočasno odloči za preklic naročila, mora prodajalca o tem nemudoma obvestiti po e-mailu na naslov [email protected].
    Če se zgodi, da je naročilo že odpremljeno, pošiljko kupec zavrne dostavni službi. V primeru osebnega prevzema (ko je artikel že pripravljen na prevzem), pa kupec prav tako svojo željo po preklicu naročila sporoči prek zgoraj omenjene telefonske številke ali po zgornjem e-mailu. V obeh primerih pa morebitne dodatne stroške preklica naročila nosi kupec.

Pravne osebe

Postopek nakupa za pravne osebe je popolnoma enak kot za fizične osebe (potrošnike), le da mora pravna oseba vpisati tudi podatke o podjetju (ali v opombo napisati točen naslov in podjetje) in hkrati tudi potrditi strinjanje s temi splošnimi pogoji.
V kolikor kupec želi izstavitev računa na pravno osebo, se šteje, da sprejema pogoje poslovanja, ki veljajo za pravne osebe. Glavna razlika glede na fizične osebe (potrošnike) je v možnostih odstopa od pogodbe: pravnim osebam je omogočeno le vračilo dobavljenih artiklov v okviru garancijskih pogojev in napak na artiklih. Pravne osebe pa nimajo možnosti odstopa od pogodbe v 14 dneh od prevzema artikla brez razloga, kot to velja za potrošnike (fizične osebe).
Za nakupe pravnih oseb prav tako veljajo ti Splošni pogoji poslovanja, z razliko od zgoraj navedene možnosti odstopa od pogodbe.

Postopek nakupa

1. korak – dodajanje izdelkov v nakupovalno košarico

Če si želite ogledati, kaj je na voljo za nakup, enostavno prebrskajte spletni katalog izdelkov. Ko najdete izdelek, ki ga želite naročiti, kliknite na njegov opis, določite količino in kliknite gumb »Dodaj v košarico«. Ko vaše naročilo vsebuje število artiklov, ki jih želite kupiti, kliknite na gumb »Prikaži košarico«, da si ogledate vaše skupno naročilo. Hkrati lahko že izberete način dostave in če ste zadovoljni z artikli v košarici, kliknete na gumb »Nadaljuj na blagajno«.

Izdelki so razvrščeni po kategorijah, poiščete jih lahko tudi s pomočjo iskalca. V košarico lahko dodate poljubno število izdelkov. Ko z dodajanjem zaključite, lahko kasneje nadaljujete z nakupovanjem, ali zaključite nakup. V prvem primeru, se bodo izdelki v košarici shranili za kasnejši nakup. Izdelke v košarici lahko tudi poljubno odstranite (s klikom na gumb »odstrani«) oziroma spreminjate količino.

2.korak– izbira načina in naslov dostave (registracija, prijava, vnos naslova za plačilo in dostavo)

Če ste že registrirani uporabnik, se na tem mestu vpišite kot stalna stranka s svojim uporabniškim imenom in geslom. Neregistrirani uporabniki izpolnite obrazec »Podatki plačnika«o plačniku (Podatki plačnika), kjer so polja označena z zvezdico (*) obvezna.

Naslov za dostavo naročenega blaga se izpiše avtomatsko in je enak naslovu, ki ste ga vnesli v obrazec »Podatki plačnika«. Če želite naročene izdelke prejeti na drug naslov, izberite opcijo »Dostavi na drug naslov« in nato vpišite zahtevane podatke. V tem primeru bo račun poslan naročniku, izdelki pa naslovniku. Če želite z obstoječimi podatki ustvariti nov račun, naredite kljukico pri opciji »Ustvarite račun«

3. korak – pregled naročila in plačilo

Preden kliknete na gumb za zaključek nakupovanja »Kupite sedaj«, še enkrat preverite, če je seznam naročenih izdelkov pravilen. Preverite tudi način in naslov dostave ter izberite način plačila (Neposedna bančna transakcija ali Plačilo po povzetju).

Potrdilo o uspešno poslanem naročilu boste prejeli na vaš e-naslov.

Podjetje ima shranjene račune (sklenjene pogodbe o nakupu) in so dostopni na željo stranke.

Dostava

Vsi izdelki, ki so na zalogi so dostavljeni najkasneje v 5. delovnih dneh od oddaje naročila. Naročene izdelke vam na želen naslov dostavimo prek paketne distribucije General Logistic Sistem (GLS), Pošte Slovenije ali osebno, lahko pa jih prevzamete tudi sami. V primeru lastnega prevzema strošek dostave odpade.

Strošek dostave znaša 3,80 € z DDV. Ob naročilu nad 45,00 € vključujoč DDV, je dostava brezplačna.

Reklamacija

Kupec je dolžan takoj po prejemu blago skrbno pregledati, prešteti, ob prisotnosti osebe dostavne službe. Vse kasnejše reklamacije poškodbe blaga, dostavna služba upošteva le izjemoma in jih v njihovem imenu tudi ponudnik ne more rešiti. Morebitne poškodbe vnesite v zapisnik, ki ga je dostavljavec dolžan podpisati. O nepravilnostih je kupec dolžan v roku 24. ur obvestiti ponudnika na e-poštni naslov [email protected].

Na vse reklamacije odgovorimo v roku 8. dni, po prejemu obvestila na e-mail [email protected].

Nepravilno ali poškodovano blago lahko kupec dostavi osebno na sedež podjetja ali ga na stroške ponudnika, pošlje v originalni embalaži. Ponudnik mu je dolžan nadomestiti poškodovano blago z novim.

Pošiljk z odkupnino brez predhodnega dogovora ne sprejemamo.

Pravica do odstopa potrošnika od pogodbe

Potrošnik (velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo artikel za namene izven svoje pridobitvene dejavnosti) ima pravico, da v 14 dneh od prevzema artiklov prodajalcu sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema artiklov.

Odstop od pogodbe potrošnik sporoči na e-naslov prodajalca: [email protected].

V primeru odstopa od pogodbe potrošnik na lastne stroške prejeti artikel vrne po pošti na naslov prodajalca: Master d.o.o. Sp. Idrija, Srednja Kanomlja 56, 5281 Sp. Idrija ali ga osebno prinese na naslov prodajalca.

Vrnitev prejetih artiklov prodajalcu v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.

Potrošnik mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Potrošnik artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Preizkušanje artikla, ki odstopa od navedenega, se šteje za uporabo artiklov, kar pomeni, da potrošnik s tem izgubi pravico do odstopa od pogodbe.
Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila artiklov (ki se v primeru pošiljanja obračunava po ceniku dostavne službe). Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe pri pogodbah, katerih predmet je artikel, ki je bil izdelan po natančnih navodilih potrošnika, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, ki je hitro pokvarljivo ali kateremu je že potekel rok uporabe.

Vračilo opravljenih vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14. dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Zaradi zagotavljanja gotovosti, točnosti in pravočasnosti vračila ter zagotavljanja evidence o plačilih, se vračilo plačila kupcu izvede izključno z nakazilom na njegov transakcijski račun. Vračilo plačila v gotovini ni mogoče.

Pravico do zamenjave artiklov in vračila kupnine v primeru uveljavljanja garancije in stvarnih napak natančneje urejajo določbe ZVPot.

Stvarna napaka

Podjetje Master d.o.o. Sp. Idrija odgovarja za stvarne napake, ki se pokažejo v dveh letih od prevzema blaga, v skladu z določbami ZVPot.

Primernost blaga se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnosti blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem.

Kupec kot potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. V obvestilu o stvarni napaki mora natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.

Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena.

Za ostale pravice in obveznosti v zvezi s stvarnimi napakami se neposredno uporabljajo določbe ZVPot in Obligacijskega zakonika (v nadaljevanju: OZ).

Omejitev odgovornosti

Prodajalec se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih spletnih straneh. Uporabnik uporablja podatke na prodajalčevih spletnih straneh na lastno odgovornost. Prodajalec ni odgovoren za nikakršno neposredno ali posredno škodo, ki bi lahko uporabniku nastala zaradi uporabe podatkov in/ali storitev na prodajalčevih spletnih straneh oziroma zaradi morebitnih napak ali netočnih podatkov, ki bi se znašli na spletnih straneh prodajalca.

Prodajalec ni odgovoren za nikakršno neposredno ali posredno škodo ali neprijetnosti, ki bi lahko pri uporabniku nastale zaradi morebitnih tehničnih težav ali prekinitev delovanja.

Prodajalec zagotavlja ustrezno opremo le na svoji spletni strani in nikakor ni odgovoren za kakršnekoli nepravilnosti ali nezakonitosti, ki bi nastale zaradi neustrezne opreme ali ravnanja uporabnika.

Prodajalec ima možnost odstopa od pogodbe le, če se ugotovi očitna napaka v skladu z 46. členom OZ. Kot očitna napaka se šteje napaka v bistvenih lastnostih artikla in vse zmote, ki se po običajih v prometu ali po namenu strank štejejo za odločilne ter jih prodajalec v primeru vednosti ne bi potrdil oziroma sklenil pogodbe. To vključuje tudi očitne napake v ceni.

Politika varovanja osebnih podatkov

Upravljavec zbirke osebnih podatkov
Master d.o.o. Pooblaščena oseba v zvezi z varovanjem osebnih podatkov vam je dosegljiva na [email protected].
Kot prejemnik oz. uporabnik dovolim upravljavcu zbiranje, obdelovanje in hranjenje posredovanih osebnih podatkov, skladno z veljavno zakonodajo o varstvu osebnih podatkov.

Kategorije osebnih podatkov
Pridobljeni podatki, ki jih hrani upravljavec zbirke osebnih podatkov:

  • e-poštni naslov;
  • ime in priimek
  • naziv podjetja;
  • fizični naslov;
  • GSM;
  • pretekla povpraševanja, nakupi, računi, podporni zahtevki;

Nameni obdelave osebnih podatkov
Upravljavec Master d.o.o. bo podatke, ki jih je pridobil od uporabnikov, uporabljal za komuniciranje z naročniškim oz. (pred)pogodbenim razmerjem.

Čas hrambe
Osebne podatke posameznika hranimo časovno neomejeno oz. do preklica privolitve za hranjenje in obdelavo podatkov posameznika. Po preklicu soglasja posameznika njegove osebne podatke nemudoma učinkovito in trajno izbrišemo.
Če bi v našem podjetju prenehali zgoraj opisani nameni, zaradi katerih hranimo in obdelujemo osebne podatke, bomo zbirke podatkov, katerih namen je prenehal, nemudoma učinkovito in trajno izbrisali.

Varovanje osebnih podatkov
Ponudnik se zavezuje k varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika in jih bo uporabljal izključno za potrebe izpolnitve naročila.

Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam s tem, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla (če ga ima).
Upravljavec bo pridobljene podatke varoval v skladu z veljavno zakonodajo o varstvu osebnih podatkov ter v skladu s svojimi notranjimi akti, sprejetimi na podlagi zakona. Zagotovil bo ustrezno organizacijsko in tehnično varovanje. Upravljavec pridobljenih podatkov v nobenem primeru ne bo posredoval ali razkril tretjim osebam. Podjetje Master d.o.o. izvaja ustrezne tehnične in organizacijske ukrepe za varstvo osebnih podatkov.

Pravice uporabnikov
V skladu z določili Splošne uredbe EU o varstvu osebnih podatkov (GDPR) mora upravljavec osebnih podatkov porabniku na njegovo zahtevo:

  • Potrditi, ali se podatki v zvezi z njim obdelujejo ali ne, in mu omogočiti vpogled v osebne podatke, ki se nanašajo nanj.
  • Posredovati izpis osebnih podatkov, ki se nanašajo nanj.
  • Dati možnost, da popravi ali dopolni svoje osebne podatke.
  • Dati možnost delnega ali celotnega izbrisa osebnih podatkov.
  • Dati možnost prenosa osebnih podatkov k drugemu ponudniku sorodnih storitev.
  • Dati možnost delnega ali celotnega umika privolitve za obdelavo osebnih podatkov.

Upravljavec bo vašo željo po preklicu upošteval in najkasneje v 15 dneh dosledno uredil preklic soglasja z nameni obdelave osebnih podatkov.

Vsak posameznik lahko v primeru, da meni, da so mu s strani upravljavca kakorkoli kršene pravice o varstvu njegovih osebnih podatkov, kadarkoli poda pritožbo pri nadzornem organu (Informacijskem pooblaščencu v Republiki Sloveniji).
Vsak porabnik ima možnost, da se enostavno z enimi klikom v nogi prejetega e-mail sporočila odjavi od prejemanja sporočil ali pa pošlje e-mail z odjavo na [email protected] ali z odgovorom na konkretno prejeto e-mail sporočilo.

Pravno obvestilo

Vsi podatki in fotografije izdelkov, prikazani na spletni strani, so zaščiteni z Zakonom o avtorskih pravicah in jih ni dovoljeno reproducirati ali uporabljati brez predhodnega pisnega dovoljenja Hiše zelišč. Blagovna znamka in logotip sta last Hiše zelišč (Master d.o.o. Sp. Idrija, Sr. Kanomlja 56, Sp. Idrija).

Želimo vam prijeten nakup!
Ekipa Hiše zelišč